1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1423542

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
Robinson briljerar, han har inte växt ett skit sedan vi fick tillbaka Granath och Halonen.

Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
RocknRolf2: Idag är det inte många som har skallen med sig. Det verkar som om spelarna är uppgiven och chockad över att Linkan fick sparken. Är det den Link-effect som vi får uppleva?! Snacka om antiklimax i så fall.

Dom känns uppgiven. Men å andra sidan har väl Timrå som tradition att vara jävligt dåliga precis innan ett uppehåll. För att inte tala om 6-poängsmatcher. Hur kommer det sig? Läggs det för stort fokus på att INTE förlora så viljan att vinna blir undertryckt?

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
RocknRolf2: Men Granath? När fan vart han en toppenback? han skulle inte platsa i nåt annat ES lag i Timrå, en sopa och har alltid vart, sämre en Tomas Skogs. Höj ribban för f_n i Timrå

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer