Solklart i dagens ST och Dagbladet står klart och tydligt Perra och Clsse sitter säkert enda som sitter löst är Klubbchefen vilken klubben söker en ny, Eicsson väntas också lägga av efter säsongen Ericsson har nu troligtvis VD posten. Nu jobbar vi och hoppas på nyförvärv Gärn Sebbe från andra sidan pölen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu jobbar vi och hoppas på nyförvärv Gärn Sebbe från andra sidan pölen.