Kerstin_k: Måhända att vi har enskilt taskiga spelare. Men i match efter match så envisas denna tränarduo att spela på ett liknande sätt som man gjort i 1,5 säsonger nu. Här måste det ske något, snabbt som attan. Att inte någon av de med mandat att förändra sett detta redan, är en gåta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Här måste det ske något, snabbt som attan. Att inte någon av de med mandat att förändra sett detta redan, är en gåta.