1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1423803

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
ÖstrandsNisse: grejen är ju att alla som sparkas kostar lika mycket hemskickade som när de jobbar. Om det nu är så att Timrå har ont om pengar på kan det ju kanske vara än god idé att satsa pengarna på nya spelare i stället

Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
arnio: Men mycket av problemet anser jag ligga på vårt tränarpar. Jag vet mycket väl att vi får betala dem 'until the bitter end' men så som jag ser på saken gör de mer skada än nytta för det här laget i dagsläget. De har haft tid att visa vad de går för men inte visat nåt som gör att jag litar på dem i en förlängning där en kvalserie står för dörren. Kan man då, genom att plocka upp folk som redan finns i föreningen, på så sätt inte få en merkostnad så anser jag att det är värt att testa.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer