Vi har ett skapligt lag ... Nu kan dom supa skallen av sej och efter festen har det köpts in 2 fina backar och en Tjeck lekkompis till Vampola, dessutom tar ante Karlsson över tränarrollen... Pikken är såld och Karlstadsnissarna är i Värmland igen... Nya tider nya tag! ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har ett skapligt lag ... Nu kan dom supa skallen av sej och efter festen har det köpts in 2 fina backar och en Tjeck lekkompis till Vampola, dessutom tar ante Karlsson över tränarrollen... Pikken är såld och Karlstadsnissarna är i Värmland igen... Nya tider nya tag! ;)
Timrå IK är dom bästa!