Fortsätter vi med nuvarande poängsnitt landar vi på fantastiska 44 poäng när säsongen är färdigspelad.
För att komma upp i 72, som är den poäng AIK och DIF kan tänkas landa på med nuvarande snitt, poäng kommer det krävas ett snitt på två poäng per match i de resterande 35 omgångarna. Med reservation för att jag räknat rätt förstås. El Maco eller annan som jobbar med siffror kan säkert verifiera :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fortsätter vi med nuvarande poängsnitt landar vi på fantastiska 44 poäng när säsongen är färdigspelad.
För att komma upp i 72, som är den poäng AIK och DIF kan tänkas landa på med nuvarande snitt, poäng kommer det krävas ett snitt på två poäng per match i de resterande 35 omgångarna. Med reservation för att jag räknat rätt förstås. El Maco eller annan som jobbar med siffror kan säkert verifiera :)