John K: Att Linkan försvinner är bra på lång sikt. Han borde ha åkt tidigare däremot. Att många höjer på ögonbrynen över hans entledigande är väl främst för att läget är desperat, och man väljer då i det läget att kicka en kille som påverkar laget och dess resultat på lång sikt istället för att exempelvis byta ut tränarna, vilket kan få omedelbart resultat. Det är lite som att börja ta fram båtfernissan istället för öskaret när båten tar in vatten.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Redigerad kommentar