John K: Linkan byggde detta lag, han byggde även fjolårets. Styrd av TJ, CE eller ej, det kvittar. Linkan var ytterst sportansvarig. Han har misslyckats och skulle ha gått redan ifjol. Ja egentligen så skulle han aldrig ha anställts. Jag skulle också kunna skriva varje dag: SPARKEN!1! ! 1!!!
Problemet under de här åren har alltid varit Linkan, mer eller mindre, när det kommer till det lag vi har ställt på isen. Men att han fick foten just nu känns väldigt märkligt med tanke på att ledarna i båset agerar som de gör och får ut så lite av det vi har. Det behöver jag väl inte utveckla?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Problemet under de här åren har alltid varit Linkan, mer eller mindre, när det kommer till det lag vi har ställt på isen. Men att han fick foten just nu känns väldigt märkligt med tanke på att ledarna i båset agerar som de gör och får ut så lite av det vi har. Det behöver jag väl inte utveckla?
Edit: Kattgubben svar duger det också.
Redigerad kommentar