1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1424627

Sv: Silly Season 11/12
Bragd-Birger: Yepp . De skiter åtminstone jag fullständigt i .. Han har lyft in några dragskott från blå som stutsat in . Coolt . Behövs betydligt mer än så för att uppta en icke eu plats . Speciellt nu då läget på den europeiska marknaden är ungefär som att leta vatten i sahara . Statistik läsare har ofta en benägenhet att bita sej själv i foten

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
superfalle: Ja, det är fantastiskt. Han har glidit runt och inte gjort ett skit, ändå har han haft sån flyt med studspuckar att han råkat segla upp på 8:e plats i Elitseriens totala poängliga.
Som sagt, vad ska vi med honom till?

Edit: men det sades ju redan förra gången jag drog upp hans poäng att 'han skulle dala'. Nu har han spelat 20 matcher. Håller han snittet säsongen ut hamnar han på 44 pinnar. Fan, så glidigt.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer