Smokey: Snacka om huvudet i sanden. Vi vet att vi kan! Och nu skall laget till slutspel, ja snacka om att spänna bågen lite väl hårt. Hur kan man jämföra säsongen 2009-10 med denna då låg man 4 poäng från slutspelsplats och nu 12 poäng.
Ja om detta är det bästa dom kan lyckas med på kansliet så är jag den förste att lyfta på hatten och säga grattis till Guldägget...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi vet att vi kan! Och nu skall laget till slutspel, ja snacka om att spänna bågen lite väl hårt. Hur kan man jämföra säsongen 2009-10 med denna då låg man 4 poäng från slutspelsplats och nu 12 poäng.
Ja om detta är det bästa dom kan lyckas med på kansliet så är jag den förste att lyfta på hatten och säga grattis till Guldägget...