1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1425038

Sv: Apropå nånting...
Jontas: Enligt rykten händer det stora saker på TIK-kansliet... Man har jobbat hårt på en ny klubblogga! Örnen ska bytas mot en struts med huvudet stoppat i sand.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Snacka om huvudet i sanden.
Vi vet att vi kan! Och nu skall laget till slutspel, ja snacka om att spänna bågen lite väl hårt. Hur kan man jämföra säsongen 2009-10 med denna då låg man 4 poäng från slutspelsplats och nu 12 poäng.

Ja om detta är det bästa dom kan lyckas med på kansliet så är jag den förste att lyfta på hatten och säga grattis till Guldägget...

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Vi har ju redan vidtagit åtgärder det här uppehållet. Hedin förlängt, nubben ur båset och tränarna sitter säkert.

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Haha, klockrent!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer