1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1426129

Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen: Ja nu e det fan Nagy eller nått likvärdigt som ska in ifall dom lirar Bremberg som center annars så ska en riktig klasscenter in. För utan Vampola så har vi typ 0 offensiv.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

jag tänker säga att det INTE är världens största katastrof att vampola lämnar .

jag tror inte att det behöver bli så jävla mycket sämre om nubben tar fram nån back o nån frw till...

ska vara lite utförligare senare ikväll för nu sitter jag o kör....


Sv: Silly Season 11/12

Berglund: Jag kan ändå tänka mig att många i laget kan lyfta sig rejält när Vampola är borta.

Tänk själv att du spelar i ett lag där EN spelare får pucken hela tiden. EN spelare som ska göra ALLT, medan du och dina lagkamrater får skit hela tiden.

I ett sånt läge är det lätt hänt att man tappar självförtroende och spelar sämre.

Minns i fjol. Vi resonerade på exakt samma sätt när Corso försvann. Men inte fan blev vi så mycket sämre av att han försvann. Man märkte ju knappt av det.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer