Visst blir det pengar till en riktigt bra back nu, men en riktigt bra center måste ju som sagt oxå in nu. Annars har jag Linkan mera som en framspelare än målgörare. Han hitar ju dom där "omöjliga passen" som Vampen oxå gjorde. Nu gäller det att hitta en Brendltyp som inte måste lägga pucken till rätta innan han kan skjuta!!! Men jag anser att 2 st riktigt bra defbackar måste in då man läcker som ett såll bakåt. Framåt har trots allt målfabrikationen varit lika bra som topplagens.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hubbenorlen:
Visst blir det pengar till en riktigt bra back nu, men en riktigt bra center måste ju som sagt oxå in nu. Annars har jag Linkan mera som en framspelare än målgörare. Han hitar ju dom där "omöjliga passen" som Vampen oxå gjorde. Nu gäller det att hitta en Brendltyp som inte måste lägga pucken till rätta innan han kan skjuta!!! Men jag anser att 2 st riktigt bra defbackar måste in då man läcker som ett såll bakåt. Framåt har trots allt målfabrikationen varit lika bra som topplagens.