hubbenorlen: Det börjar suga riktig näsapa det här. Sitter vi verkligen nöjd med målvakterna?? Såg att en målis körde extra med Tarvis idag på lunchen i Eon. Men en ny hade man ju velat se på torsdag...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
hubbenorlen: Det börjar suga riktig näsapa det här. Sitter vi verkligen nöjd med målvakterna?? Såg att en målis körde extra med Tarvis idag på lunchen i Eon. Men en ny hade man ju velat se på torsdag...