Sedan kan man aldrig ha en ensam tjeck i ett lag. Har aldrig funkat och kommer aldrig att göra det heller. Man skulle tryckt in Majeski el Skrbek så hade han med all sannolikhet trivats mycket bättre!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Modano:
Sedan kan man aldrig ha en ensam tjeck i ett lag. Har aldrig funkat och kommer aldrig att göra det heller. Man skulle tryckt in Majeski el Skrbek så hade han med all sannolikhet trivats mycket bättre!!