Bad_Brett: Jaha? Och du förväntar mig att jag ska ha en åsikt om det?
Det finns betydligt bättre forum att diskutera politik, etik och moral på.
Hockey är en tämligen hjärndöd idrott, vuxna män i vadderade kortbyxor, knästrumpor och inga tänder, som i full fart krockar med varandra i jakten på en svart gummisak, så låt oss som gillar det hålla samma nivå på våra forum.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Bad_Brett: Jaha? Och du förväntar mig att jag ska ha en åsikt om det?
Det finns betydligt bättre forum att diskutera politik, etik och moral på.
Hockey är en tämligen hjärndöd idrott, vuxna män i vadderade kortbyxor, knästrumpor och inga tänder, som i full fart krockar med varandra i jakten på en svart gummisak, så låt oss som gillar det hålla samma nivå på våra forum.