1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1427470

Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: Jättekul med spännande nyförvärv och festliga rykten. Verkligen! Nästan lika kul som att vinna matcher. Idag har jag nästan glömt att vi ligger jättesist.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

mikenomad: Det är ju sånt här man vill snacka om här, och inte en massa modo-skit.

Men jag måste bara säga en sak: Om Modo värvat Bremberg och Brendl så hade jag varit vansinnigt irriterad och deprimerad.
Jag hade dock inte visat det utåt. Jag hade beskrivit Bremberg som slut, och Brendl som en dålig lagspelare som drar ner moralen.

Så det är nog bara en tidsfråga innan modoiterna börjar skriva sånt här hos oss.


Sv: Silly Season 11/12
mikenomad: Ska det vara silly så ska det! Då ska det vara rena Beckomberga-sillyn

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer