Timrå Icon: faaaast, dom behöver ju inte vara brinnande til 100% om dom är klasslirare *host* brendl *host*
Men sånna som Björk är ju varekn klasslirare eller brinnande och då går det fet bort, ska dom bara fylla ut en plats och är halvskapliga då MÅSTE dom vara brinnande.
Men annars om dom är bra kan man se lite genom fingarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men sånna som Björk är ju varekn klasslirare eller brinnande och då går det fet bort, ska dom bara fylla ut en plats och är halvskapliga då MÅSTE dom vara brinnande.
Men annars om dom är bra kan man se lite genom fingarna.