F.ö Så tycker jag att det är ganska roligt när det är ES macther nästan avrje dag som dom gjort nu, men det som är så jävla tråkigt är att tabellen typ släpas lite över hela tiden, man vill gärna ha 5-6 matcher samma kväll ibland mycket lättare att se vad som hänt då.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
F.ö Så tycker jag att det är ganska roligt när det är ES macther nästan avrje dag som dom gjort nu, men det som är så jävla tråkigt är att tabellen typ släpas lite över hela tiden, man vill gärna ha 5-6 matcher samma kväll ibland mycket lättare att se vad som hänt då.