Berglund: Alltså jag har ingen sån "källa" , men en som brukar få lite insider tips ibland bara och det har stämt hittils dags under åren. Och fick nog tipset lite för tidigt, de höll på att förhandla men kunde inte finna en punkt där både agent och TIK kände sig belåtna. Men tror på en bra vinter/vår för klubben!
3-4 in nu inom kort och de får lira ihop sig så ska def vi vara med och kriga om plats 8-10 tycker jag. =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Berglund: Alltså jag har ingen sån "källa" , men en som brukar få lite insider tips ibland bara och det har stämt hittils dags under åren. Och fick nog tipset lite för tidigt, de höll på att förhandla men kunde inte finna en punkt där både agent och TIK kände sig belåtna. Men tror på en bra vinter/vår för klubben!
3-4 in nu inom kort och de får lira ihop sig så ska def vi vara med och kriga om plats 8-10 tycker jag. =)
Redigerad kommentar