Olle: Ja vad han skall göra på en forward plats, jo lämna plats åt en bättre back... Torp är en total livsfara så fort han har pucken i egenzon, även en livsfara utan puck så fort han är inne på isen.
Jag tycker det är en klar förbättring på backspelet när Högström inte har spelat och med ett byte av Torp så tror jag på ett betydligt stabilare försvarsspel, och då oavsett vilken back som ansluter. Skulle gärna byta ut honom mot Moe.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Olle: Ja vad han skall göra på en forward plats, jo lämna plats åt en bättre back... Torp är en total livsfara så fort han har pucken i egenzon, även en livsfara utan puck så fort han är inne på isen.
Jag tycker det är en klar förbättring på backspelet när Högström inte har spelat och med ett byte av Torp så tror jag på ett betydligt stabilare försvarsspel, och då oavsett vilken back som ansluter. Skulle gärna byta ut honom mot Moe.