Timrå Icon: Crippe då? Kan det vara dags för en come back i TIK?
Själv är jag skeptisk. Han lämnade Timrå och gick till Färjestad för att han ansåg sig få för lite speltid av Lill-Kenta. Med all rätt kanske? Kenta ansåg att man måste förtjäna speltid och det ansåg Kenta att Crippe inte gjorde, lite lat kanske? Sedan från Färjestad till SAIK av liknande skäl. Hur som helst så blev det SM-guld med Färjestad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå Icon: Crippe då? Kan det vara dags för en come back i TIK?
Själv är jag skeptisk. Han lämnade Timrå och gick till Färjestad för att han ansåg sig få för lite speltid av Lill-Kenta. Med all rätt kanske? Kenta ansåg att man måste förtjäna speltid och det ansåg Kenta att Crippe inte gjorde, lite lat kanske? Sedan från Färjestad till SAIK av liknande skäl. Hur som helst så blev det SM-guld med Färjestad.