Jensen_12: Intervjun med Fleury är ju skön också. När han får frågan om varför Timrå inte kan freda egen kasse:
"I don't know..this is my first game" säger han med lite skräck i rösten. Vad han egentligen säger är ju "Jag hade ingen aning om att mitt nya lag var så här uselt".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jensen_12: Intervjun med Fleury är ju skön också. När han får frågan om varför Timrå inte kan freda egen kasse:
"I don't know..this is my first game" säger han med lite skräck i rösten. Vad han egentligen säger är ju "Jag hade ingen aning om att mitt nya lag var så här uselt".