1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1444629

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Vi spelar riktigt bra PP idag.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Raggaren Putte: Färjestadsspelaren slår alltså AV sin klubba på mitten över vår spelare men domarna friar? Det är gulligt att spela på bortaplan...

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Raggaren Putte: hhm, slår av klubban mot pärras ben... ingen utvisning ?!?!?!?!?

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Slashade av sin egen klubba, domaren kollar mellan fingrarna.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Raggaren Putte: Och timrå löser spelet ur egen zon på ett helt annat sätt

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer