arnio: Jo, det alternativet har jag faktiskt också tänkt på. Det borde vara den bästa lösningen egentligen. Som det är nu så är det ju skapligt lätt att man fastnar i andraligan. Kolla bara på Leksand som dominerade AS flera år i rad utan att fördenskull lyckas ta sig upp till ES.
Och ettan<--->AS ska vi ju inte snacka om. Vilket jäkla krångel att ta sig upp från ettan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
arnio: Jo, det alternativet har jag faktiskt också tänkt på. Det borde vara den bästa lösningen egentligen. Som det är nu så är det ju skapligt lätt att man fastnar i andraligan. Kolla bara på Leksand som dominerade AS flera år i rad utan att fördenskull lyckas ta sig upp till ES.
Och ettan<--->AS ska vi ju inte snacka om. Vilket jäkla krångel att ta sig upp från ettan.