Blizzard: Sorry, men jag kunde inte låta bli att säga som det var. En fullständigt horribel tvåa på BomBom när det är lulingen som ska ha en solklar tvåa för holding the stick. Att DIF vinner i OT känns ju sådär i det läget.... :-/
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En fullständigt horribel tvåa på BomBom när det är lulingen som ska ha en solklar tvåa för holding the stick.
Att DIF vinner i OT känns ju sådär i det läget.... :-/