Ångesten har tagit ett vidrigt grepp om mig. Orkar inte med en förlust igen. Klarar inte av att se alla smutsigt hånflinande nissar från förorten nåt mer efter en förlust.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå Icon: Min känsla är usel.
Ångesten har tagit ett vidrigt grepp om mig. Orkar inte med en förlust igen. Klarar inte av att se alla smutsigt hånflinande nissar från förorten nåt mer efter en förlust.