Längtat efter denna mtch, men nu vill jag inte ha match längre. När det väl gick så bra för oss, då kommer modo och på hemmaplan, fan kan vi inte sepal om 2veckor istället. ÅNGEST!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Längtat efter denna mtch, men nu vill jag inte ha match längre. När det väl gick så bra för oss, då kommer modo och på hemmaplan, fan kan vi inte sepal om 2veckor istället. ÅNGEST!
FOOOOORZA TIMRÅ!!!!!!!!