Olle: Sen tror jag också att visssa av de "bättre" lagen går ibland lite på halvfart mot oss då de tror det ska gå vägen ändå, samtidigt som Modo aldrig går på halvfart mot oss.
Oavsett, det här kan vara vår sämsta period i år. Och där kommer 3-0 helt rättvist. Tyvärr nog kört nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Olle: Sen tror jag också att visssa av de "bättre" lagen går ibland lite på halvfart mot oss då de tror det ska gå vägen ändå, samtidigt som Modo aldrig går på halvfart mot oss.
Oavsett, det här kan vara vår sämsta period i år. Och där kommer 3-0 helt rättvist. Tyvärr nog kört nu.