Jag tycker att det syns tydligt att det är Timrås backar som är problemet. Lundström har spelat riktigt, riktigt bra på sistone och när ni etablerar spel i offensiv zon så blir det oftast farligt.
MoDo gjorde dock ett mycket bra jobb med att stöta högt upp i banan, vilket till slut gav resultat.
Det skulle inte förvåna mig om Nubben plockar in en ny back under juluppehållet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ambroo:
Jag tycker att det syns tydligt att det är Timrås backar som är problemet. Lundström har spelat riktigt, riktigt bra på sistone och när ni etablerar spel i offensiv zon så blir det oftast farligt.
MoDo gjorde dock ett mycket bra jobb med att stöta högt upp i banan, vilket till slut gav resultat.
Det skulle inte förvåna mig om Nubben plockar in en ny back under juluppehållet.