1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1447240

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Nisse: Du är med andra ord nöjd med de spelare vi redan har? Sensationell åsikt en sån här kväll.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Knylan:Nä definitivt inte, man jag vill inte riskera att pengarna går till lön åt tränarna eller klubbdirektören för handla spelare verkar vi ju inte göra.