Kramer: En riktig skitmatch, men jag håller med dig om att jag hellre lyssnar på en tränare som kallar saker och ting vid deras rätta namn istället för att rabbla klyschor. Nya friska tag! Snart chans att visa att vi kan slå bottenlagen igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En riktig skitmatch, men jag håller med dig om att jag hellre lyssnar på en tränare som kallar saker och ting vid deras rätta namn istället för att rabbla klyschor. Nya friska tag! Snart chans att visa att vi kan slå bottenlagen igen.