Timrå Icon: Undra om ursäkterna från spelarna börjar droppa in snart på twitter? Det ska bli intressant att se vars Hagos ska bjuda på pizza den här gången...
Olle: Jag tycker Hagos ska lägga pengarna på ett par riktiga skridskor utan rund skena så han inte åker på arslet hela tiden istället för att slösa bort dem på BiteLine!
Sedan hoppas jag att Nomaden får lite hårtårta som plåster på såren...om det ändå ska bjudas på något....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer