Timrå Icon: Nä precis! Läget är marginellt brunare än före matchen. Fortfarande 7 p till säker mark och 8 till slutspel. Det värsta iikväll är inte förlusten som sådan utan sättet vi förlorar på. DET oroar.
Nåja, inget ont som inte har nåt gott med sig. Nu har jag inte tid med det här längre....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nåja, inget ont som inte har nåt gott med sig. Nu har jag inte tid med det här längre....