Nog tror jag man har kunnat hitta en lite bättre back från andra sidan Atlanten om man lagt manken till, men kompetenseb fanns väl inte!!! Riktigt sjukt bedrövligt hur man utnyttjar möjligheten med transatlanter!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå Icon:
Nog tror jag man har kunnat hitta en lite bättre back från andra sidan Atlanten om man lagt manken till, men kompetenseb fanns väl inte!!! Riktigt sjukt bedrövligt hur man utnyttjar möjligheten med transatlanter!!!!