Ambroo: Tror iofs att vi underskattar ECHL här i Sverige. Det är ju en betydlgt bättre iiga än exempelvis CHL, som Abbot-bröderna spelade i. Och gör man 47 poäng på 18 matcher i Norge så borde man väl klara sig rätt bra i Elitserien?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ambroo: Tror iofs att vi underskattar ECHL här i Sverige. Det är ju en betydlgt bättre iiga än exempelvis CHL, som Abbot-bröderna spelade i.
Och gör man 47 poäng på 18 matcher i Norge så borde man väl klara sig rätt bra i Elitserien?