Smokey: Tack och lov så avslutade vi ganska starkt. Men det är lite omständligt i offensivzon. Man (Hedström/Pärssinen) drar gärna ner pucken bakom mål och så köttar allt ihop sig framför mål.
Hedström skön i intervjuen. "Jag tycker att vi kommit upp, framför allt vår kedja".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Smokey: Tack och lov så avslutade vi ganska starkt. Men det är lite omständligt i offensivzon. Man (Hedström/Pärssinen) drar gärna ner pucken bakom mål och så köttar allt ihop sig framför mål.
Hedström skön i intervjuen. "Jag tycker att vi kommit upp, framför allt vår kedja".