1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1449578

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Ambroo: Jag gillar tanken med att värva Bremberg för att spetsa till vårt PP och sedan, när vi väl får chansen, matcha honom i blytunga 15 sekunder i PP. Märkligt att man inte såg röken av honom under hela matchen?

Murley ja. Han är grym. Skönt tycker jag att man konsekvent spelar honom på blå i PP för att det funkade en match i omgång sex.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11

Kerstin_k: Fingertoppskänsla tror jag att de kallar det i Värmland.

Jag hoppas på att få se Bloggrin dela ut sitt första minus. Inte för att det spelar nån roll mer än rent symboliskt, men nånstans måste även han ha en gräns och han når ut till många fler med sitt än vad jag gör med mina patetiska rader. Jag inbillar mig nämligen att även spelare och ledare är slavar under hans blogg.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer