superfalle:hmm gissar att nån stirrat sig blind på statestik!!
Varför Växjö vinner, likaså AIK är föratt dom spelar som om dom hade kniven runt strupen, Timrå borde göra det men dom lallar på som om dom låg 1a i tabellen. FY FAN!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
superfalle:hmm gissar att nån stirrat sig blind på statestik!!
Varför Växjö vinner, likaså AIK är föratt dom spelar som om dom hade kniven runt strupen, Timrå borde göra det men dom lallar på som om dom låg 1a i tabellen. FY FAN!!