1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452111

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28

TIK måste upp låt säg 200-300 % om man ska kunna matcha Örebro och Västerås i Kvalserien. Där har vi lag som inte står still, åker sjukt mycket skridskor. Vilket på förhand låter jobbigt för TIK som ogillar skidskostarka lag. 

 

Nubben måste ta i nu, fler förändringar måste ske inom närmsta månaden. 

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28

In med nya tränare, det räcker nu, 4-5 nya kommer in i laget men spelet ser exakt likadant ut. Nya tränare - nytt spel - pikken blir kvar där man nyttjar honom bättre, friberg med en bättre roll i laget.

Nya röster i båset är a o för att det ska kunna gå vägen i kvalserien.

En som inte kommer reagera på tränarbyte - Murley - sämst i alla lägen.  


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer