In med nya tränare, det räcker nu, 4-5 nya kommer in i laget men spelet ser exakt likadant ut. Nya tränare - nytt spel - pikken blir kvar där man nyttjar honom bättre, friberg med en bättre roll i laget.
Nya röster i båset är a o för att det ska kunna gå vägen i kvalserien.
En som inte kommer reagera på tränarbyte - Murley - sämst i alla lägen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
In med nya tränare, det räcker nu, 4-5 nya kommer in i laget men spelet ser exakt likadant ut. Nya tränare - nytt spel - pikken blir kvar där man nyttjar honom bättre, friberg med en bättre roll i laget.
Nya röster i båset är a o för att det ska kunna gå vägen i kvalserien.
En som inte kommer reagera på tränarbyte - Murley - sämst i alla lägen.