Bissett_19: Här har du en som suttit hela morgonen och funderat på just detta.
Det är klart han ser lite vek ut i elitseriespelet. Men en sån sniper tillsammans med tex Bremberg kan ju inte vara fel med tanke på hur vårt lag fungerat hitills.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bissett_19: Här har du en som suttit hela morgonen och funderat på just detta.
Det är klart han ser lite vek ut i elitseriespelet. Men en sån sniper tillsammans med tex Bremberg kan ju inte vara fel med tanke på hur vårt lag fungerat hitills.