+ 3
Inlägg: 1454610
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Bragd-Birger: Perspektiv? Fniss. Välkommen till Timrå IKs forum på hockeysnack! :)
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Bragd-Birger: Yepp . Väl talat . Ingen mening att spy ner sej efter varje förlust ända fram till kvalserien . Bättre att hitta dom små positiva signalerna på förändring i varje match . Som idag tex . Tyckte ändå att timrå låg ganska nära i egen zon stundtals och såg inte så där förvirrade ut som dom brukar göra då de går fort . . Och nåt bra powerplay och ett bättre boxplay . Come on . De är inte nu vi ska va bra utan i mars april
Det kommer att krävas hårt jobb under den tid som återstår innan lilla SM drar i gång. Nya spelare likaså.
Om vi nu hittar fler med rätt karaktär (tänk Bremberg, Molinder, Mustonen).