1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1454613

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Bragd-Birger: Yepp . Väl talat . Ingen mening att spy ner sej efter varje förlust ända fram till kvalserien . Bättre att hitta dom små positiva signalerna på förändring i varje match . Som idag tex . Tyckte ändå att timrå låg ganska nära i egen zon stundtals och såg inte så där förvirrade ut som dom brukar göra då de går fort . . Och nåt bra powerplay och ett bättre boxplay . Come on . De är inte nu vi ska va bra utan i mars april

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05

superfalle: Jag fattar inte hur man kan släppa in motståndarna så oerhört lätt i egen zon, bitvis ser det ut som man är rädd att stöta på med risk att bli över. 

Efter kvällens match är jag 100 % säker att det blir kvalserien, innan har jag försökt att blicka förbi det. Men nu är det ett konstaterande, hoppas nu Nubben kan kliva fram och göra de förändringar som kommer bli livsviktiga. För detta laget grejar inte ett återtåg till ES med dagens spelplan och spelare. 

Ångest x 3000 


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer