superfalle: Jag fattar inte hur man kan släppa in motståndarna så oerhört lätt i egen zon, bitvis ser det ut som man är rädd att stöta på med risk att bli över.
Efter kvällens match är jag 100 % säker att det blir kvalserien, innan har jag försökt att blicka förbi det. Men nu är det ett konstaterande, hoppas nu Nubben kan kliva fram och göra de förändringar som kommer bli livsviktiga. För detta laget grejar inte ett återtåg till ES med dagens spelplan och spelare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
superfalle: Jag fattar inte hur man kan släppa in motståndarna så oerhört lätt i egen zon, bitvis ser det ut som man är rädd att stöta på med risk att bli över.
Efter kvällens match är jag 100 % säker att det blir kvalserien, innan har jag försökt att blicka förbi det. Men nu är det ett konstaterande, hoppas nu Nubben kan kliva fram och göra de förändringar som kommer bli livsviktiga. För detta laget grejar inte ett återtåg till ES med dagens spelplan och spelare.
Ångest x 3000