Knylan: Bra där. Och då känns ju denna månad som helt avgörande. Precis som du säger går det ju inte bara att tacka nej till spelare. Hans uttalande är rätt så kaxiga där ändå. Det är klartext och proffsigt. Men som sagt......
Frågan är vilka han tackat nej till. Någon som vet? Jag har faktiskt inte en aning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Frågan är vilka han tackat nej till. Någon som vet? Jag har faktiskt inte en aning.