1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1455400

Sv: Silly Season 11/12
ÖstrandsNisse: Intervjun med Karlsson var närmast tragisk, jag tyckte uppriktigt synd om killen. Han bad närmast om ursäkt för sin existens. Till slut kände till och med de som ställde frågorna att det var rena rama misshandlen att fortsätta  intervjun. Det var mer än tydligt att det inte är tränaren som räddar Timrå kvar i elitserien. Jag ställer mig även frågande till om han är tillräckligt hårdhudat att någonsin bli elitserietränare.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

Wayne Gresky:

Har sagt det förut. Ingen tränare i världen kan rädda detta lag! Man har helt enkelt inte spelare som räcker till i ES. Inte nån spets någonstans. Titta bara på åran så kallade stjärn pp back! Var han någonsin scoutad? Troligtvis köpt på agentens lovord. KATASTROF!! Backbesätningen i detta lag är en parodi å det grövsta. Man skäms!!!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer