Knylan: Precis min åsikt. Han kämpade sjukt hårt och hade en jävla karraktär. Men att tro att han kan komma in efter två år utan hockey och göra bra i från sig är helt sjukt. Han skulle inte hänga med i ett byte ens. Punkt slut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Knylan: Precis min åsikt. Han kämpade sjukt hårt och hade en jävla karraktär.
Men att tro att han kan komma in efter två år utan hockey och göra bra i från sig är helt sjukt. Han skulle inte hänga med i ett byte ens. Punkt slut.