Blizzard: Jag vet inte om jag är objektiv när jag säger, och hävdar, att Timrå IK inte spelar speciellt bra. Inte Lule heller. Det känns avslaget, Luleå varvar upp så fort Timrå har en farlighet. Tommy 'Professorn' Anderssons glasögon är en av Europas fulaste, och det står jag för. Nå värre.
Annars är allt bra, bilen går fint och barnen sover.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Blizzard: Jag vet inte om jag är objektiv när jag säger, och hävdar, att Timrå IK inte spelar speciellt bra. Inte Lule heller. Det känns avslaget, Luleå varvar upp så fort Timrå har en farlighet. Tommy 'Professorn' Anderssons glasögon är en av Europas fulaste, och det står jag för. Nå värre.
Annars är allt bra, bilen går fint och barnen sover.