Hahl Bundy: Bremberg kan vi sälja. Tycker jag. En ur-difare som inte bryr sig ett skit i det här laget. Jag hatar honom redan. Och supportrar som säger att han kommer dominera i kvalserien. Skitsnack. En värdelös karaktärsspelare med grava problem (tolka det som ni vill). Det är vad han är. Det är sånt skit vi måste få bort.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och supportrar som säger att han kommer dominera i kvalserien. Skitsnack. En värdelös karaktärsspelare med grava problem (tolka det som ni vill). Det är vad han är. Det är sånt skit vi måste få bort.